středa 18. prosince 2013

Toto jest ... (povídka)


Seděla na jejich oblíbeném místě.
Nebyla tu dlouho, a tak si ani nestačila zopakovat všechna krásná slova, která si tu řekli. Vzpomínala na vše krásné s NÍM. Nejvíc na okamžik, kdy dostala nabídku, kráčet společně celou věčnost.
Teď už přicházel ON. Cítila to. Nejvíc v srdci, snažícím se rozbít své vězení  v její hrudi. Břicho se jí svíralo, ale ten pocit tam byl od okamžiku, kdy se dozvěděla pravdu o podstatě JEHO bytí.
Nyní už HO viděla, JEHO pravidelný krok, urostlou postavu, JEHO obličej ... JEHO ústa, tak vzrušující a tak nebezpečná ...
Odvrátila se, protože stud by jí nedovolil dělat to tak, aby to ON viděl.  Bylo to tak TĚLESNÉ ... V koutku duše však chápala, že tělesné věci  musely být mezi jejími rodiči (a ostatně i JEHO), jinak by tu nebyla ona, ani ON.
 Lomcovala s tou věcí, až se bála, že ztratí její obsah, ale pak se jí to  podařilo vytáhnout ven. Dokonce nepřišla ani o kapku vzácného rudého obsahu, majícího přesně teplotu jejího rozechvělého těla.
Otočila se k němu, s očima zářícíma láskou:
„Když jsi mi řekl TU věc, moc jsem o nás dvou přemýšlela. A prochodila jsem spoustu obchodů ...
Podívej, mám pro tebe to, co potřebuješ: Podařilo se mi sehnat menstruační kalíšek pro panny.“

Žádné komentáře:

Okomentovat