středa 13. listopadu 2013

První "šátková aféra" v Česku (aktualizováno).

V uplynulých dnech jsme se stali svědky první (nebo alespoň první šířeji medializované) "šátkové aféry" v našem státě.
Podstata kauzy je velmi jednoduchá a totožná s podobnými kauzami v západoevropských zemích, jak probíhaly někdy v posledním desetiletí minulého století: Muslimské žákyně, jedna ze Somálska, druhá z Afghánistánu, tedy obě ze zemí, kde vládnou extrémní islámistické režimy, se odmítly podřídit pravidlům oblékání na střední zdravotní škole, kterou měly možnost u nás vystudovat. Měly ale i další problémy se školním řádem a fakticky se ukázalo, že by byly ve vyučované profesi, kvůli lpění na dodržování nesmyslných islámských zákazů a příkazů, zcela nepoužitelné. Výsledkem bylo jejich vyloučení.
Okamžitě se strhla mela, kdy řada multikulturních aktivistů začala řvát o tom, jak dotyčné dámy byly "rasisticky diskriminovány". Opakovaně byli všichni dotčení proislámskými aktivisty obviňováni z islamofobie.

K uvedenému řevu lze říci následující:
1. Islám není "rasa". Islám je ideologicko - náboženský systém, dle mého soudu s naprosto převažující složkou ideologickou, který má náboženský pouze nátěr. Dovolil bych si použít termín "textura", používaný v počítačové grafice k vyznačení povrchů. Grafický prvek, schopný dodat plochám a tělesům iluzi vlastností, které v reálu (ani toho počítačového modelu) nemají.
2. Pokud by bylo legitimní odpůrce islámu označovat za "rasisty", museli bychom za "rasisty" označovat i všechny odpůrce fašismu, nacismu a podobných totalitních ideologií. Včetně příslušníků policie a justice, kteří se podílejí např. na pronásledování a trestání projevů neonacistických a jiných extrémistických organizací. Včetně členů orgnizací typu ANTIFA.
3. Fobie je, a to přímo z definice, nesmyslný a neodůvodněný strach z nějaké situace, věci osoby atd. Důležitá je ta nesmyslnost a neodůvodněnost. Např. u Václava II patrně (alespoň podle toho, co o něm psali kronikáři) existovala fóbie z koček. Pokud ovšem někdo bude mít alergii na kočičí srst, takže v přítomnosti kočky dostane astmatický záchvat, ne-li něco ještě horšího (i rychlá smrt je v principu možná), pak se zcela jistě nejedná o fóbii, byť se může zevně projevovat při kontaktu s kočkou naprosto stejně jako ten král Václav. Totéž platí i pro mladou ženu, toužící po dětech, která si nehodlá uhnat toxoplasmózu, jíž jsou kočky významným zdrojem.
Mluvit o "islamofobii" je v souvislosti s tím, co muslimové v reálu v Evropě i ledaskde jinde ve světě dělají, asi stejně smysluplné, jako označit všechny Židy, utíkající před Hitlerem za "nacistofoby", nebo "hitlerofoby". Případně aplikaci Zyklonu B v koncentrácích prohlašovat za léčbu této "odporné choroby".
4. Celá kauza dle mého soudu je v souladu s popisem rizik z islámského terorismu v nedávno zveřejněné Výroční zprávě BIS:
http://www.bis.cz/n/2013-11-07-vyrocni-zprava-2012.html
v kapitole 3.5

Velice rád bych se mýlil, ale tahle akce ve mě rovněž vzbuzuje dojem "palebné přípravy" na propagandistické zvládnutí konce kauzy islámského únosu dvou českých občanek v Pákistánu. Islámského proto, že byly vzneseny požadavky ryze islámské: Propuštění řádně usvědčené a odsouzené teroristky z vězení v USA. Faktem je, že když se tento požadavek únosu provalil, tak měli stát na sviňské kůži a sypat si popel na hlavu všichni, kdo nás bezprostředně po tomto incidentu zuřivě ujišťovali, že uvedený únos je běžná, byť v dané oblasti výjimečná (protože islámské země jsou "bezpečné") kriminalita, nemající s islámem "naprosto nic společného". Protože tak neučinili, což mohli učinit i formou doplnění stávajícího textu, např.:
http://www.hedvabnastezka.cz/zeme/asie/pakistan/13304-unos-v-pakistanu-hana-a-tonca-na-silnici-smrti/
je nutné považovat autory těchto ujištění za pisálky, cenící si více propagandistického vyznění své produkce než její pravdivosti.
Velice rád bych se mýlil ještě jednou, ale obávám se v souvislosti s unesenými toho nejhoršího. Jednak z důvodu jejich zjevně špatného zdravotního stavu na posledním videu, jednak z důvodu jejich zjevně pesimistické nálady (prohlášení, co si přejí zahrát na pohřbu apod.), jednak proto, že jako člověk, který měl možnost přičichnout k politické propagandě, vím, že jejich návrat v igelitovém pytli (nebo nějakém jeho ekvivalentu) bude paradoxně propagandisticky zvládnutelnější než jejich opakované a podrobné výpovědi o infernálních podmínkách, kterým byly po únosu zjevně vystaveny. Uvedená záležitost je o to aktuálnější, že nám bruselští fašistoidé, EUrokomisaři a Eurosovětčíci, dosud nestačili vnutit zákon, postihující šíření pravdivých, leč negativních, informací o bruselí protežovaných minoritách.
V zásadě bych se nedivil ani tomu, kdyby se někdy v budoucnu ukázalo, že někdo z "humanitární organizace", pro niž unesené české občanky pracovaly, případně někdo z těch, s kým cestu konzultovaly, dal "echo" budoucím únoscům (na to v dnešní době stačí nenápadný e-mail nebo SMS), s tím, že podobné vyústění únosu bude (je / bylo) požadováno jako protislužba.

Aktualizace 15. 11.:
Až dnes jsem se dostal ke článkům na Reflexu, které zcela jednoznačně dokládají:
1. Dotyčné dámy byly předem seznámeny s podmínkami školní výuky a vyslovily s nimi souhlas
2. S dotyčnými dámami byly potíže ve více předmětech, obecných i speciálních, šátky byly v první fázi prezentovány jako okrajová záležitost.

Celé se to tedy stále více jeví jako cílená a záměrná provokace s tím, že dotyčné dámy vůbec nemínily trvaleji do školy chodit, natož ji absolvovat.

3 komentáře:

  1. Poslední odstavec o "plánovaném únosu" se mi zdá být už trochu "alternativní". S zbytkem článku musím znechuceně souhlasit. Podle toho, co jsem o dívenkách četl, jsou to poněkud hloupé husy, které získaly pocit, že když umí anglicky, tak mohou jet kamkoliv. No - mohou. Ale návrat zaručený nemají.
    To, že je kolem nás samá propaganda je důvod, proč jsem začal psát. Napřed na D-F, pak do Šamanovy Hospůdky (D-F se mi začal zajídat tím většinovým negativismem a několika skalními "libertariány", což jsou úchyláci podobní komunistům, jenže s opačným znaménkem. Blouznivci.)
    A když Šamana donutili i dva zmetci zavřít diskuzi (neměl nervy na stálou redakci), otevřel jsem si filiálku Hospůdky, zvanou Útulna.
    Ale marně píšu o vytrvalém vymývání mozků - Bruselem i jinými ideologiemi. K ničemu to nevede, protože většina lidí, tam chodících, si tristnost situace uvědomuje a ti, kteří by se naopak měli pokusit o střízklivý pohled na svět jsou ovčané, kteří nemyslí hlavou. Nemyslí asi vůbec. A navíc je jim to jedno.

    Takže palebná příprava?
    Ano, Pergille, bohužel je to tak.
    Bude hůř.

    OdpovědětVymazat
  2. Porušováním předepsaného "dress code" nesplňovaly podmínky pro studium. Lhostejno zda nošením šátku, bejzbolky s kapucou navrch nebo čímkoli jiným. Tečka. S náboženstvím to nesouvisí a diskuse se nepřipouští.

    OdpovědětVymazat
  3. Je-li to palebná příprava, což evidentně je, měli by schytat nazpátek tak moc ošklivě a tak drtivě, že se strachy dlouho nebudou pokoušet o repete. Obávám se ale, že spíš se nadějeme stažení ocasu mezi nohy, což přiměje řvouny ke stupňování požadavků. Až pak bude mít Vandas 30% ve sněmovně, tak se nedivme, bude to jen logické. On na sobě dost pracuje a už zdaleka nepůsobí ani naivně z ani vyloženě amatérsky, jako dřív.

    Dnes problýskla v médiích zpráva o mladé ženě, polité žíravinou (louhem či kyselinou), pachatelem snědé pleti. Jasně, že čačtí žurnalisté zase mlží, ale dobře víme, že něco podobného bývá typické pro divoký východ, nejvíc pro muslimy, nebo Indy. Ale v Indii těch muslimů je také dost nadbytek.

    Náš stát evidentně nezvládá přistěhovaleckou politiku. Stoupající brutalita loupeží, krádeží a přepadení ukazuje na to, že je páchána pachateli, kterým ani trochu nesejde na tom, zda někoho zraní, zmrzačí, nebo zabijí. Tohle je nejvíc typické pro Rusko, Ukrajinu a trochu Polsko. neschopnost policie a orgánů převážně nečinných v trestním řízení, které zametají co jen jde pod koberec, případně prohlašují vraždy za sebevraždy a podobně, téhle chátře jen hraje do ruky a povzbuzuje relativní beztrestností k větší aktivitě. Je už dost na čase, to změnit.

    OdpovědětVymazat