čtvrtek 4. září 2014

Malá polemika se soudruhem Kojotem 3

Pokud se týká "šátkové aféry":

Už jsem o tom před pár dny psal,  a v podstatě jsem doplnil odborně medicínské aspekty ke svému staršímu textu z doby, kdy tato aféra vznikla, takže nevidím důvod se extra opakovat.
Od postování mého novějšího příspěvku se změnilo maximálně to, že naprostá většina politické, ale i kulturní scény se postavila proti rozhodnutí soudružky ombudsmanky (to může být i jeden ze zdrojů Kojotovy frustrace).
Své votum separatum vydala dokonce i část příslušníků Ligy lidských práv, dokument cituje na svých stránkách IVCRN, na facebookový originál jsem nešel, protože FB zásadně nepoužívám. Sama organizace se ovšem od jejich prohlášení distancovala, čímž jen bezděky potvrdila, co je zač.
Další příklad negativního stanoviska je na pravém prostoru, jehož autor se se mnou shoduje ve skutečném významu symboliky "islámského odění".
Zabodovali i "dělníci". IMHO si tím mohou polepšit, protože stanovisko sociální demokracie zdaleka takto jednoznačné není a komunisté se vysloveně projevují coby proislámští řiťolezové, takže část pracujících, frustrovaná z nečinnosti tradičních levicových stran, může od nich přejít k Vandasovi. Přinejmenším by si to ČSSD i KSČM zasloužily alespoň jako výchovných pár facek.
Doporučuji také třídílnou sérii pana Vlka na Neviditelném Psovi (4. 9. poslední díl) o trockistickém rodinném klanu, do něhož Šabatová patří, který zasazuje šátkovou angažovanost této soudružky do širšího kontextu rodinných antidemokratických aktivit.

Nepřátele islámu

generuje sám islám. Nemusí to být jen zmíněné dění v chalífátu, ale i další teroristické útoky. Negativní reakci vyvolal už útok 11. 9. Nakonec se podařilo zlikvidovat hrozbu, že na místě Twin Towers vyroste islámská megamešita. Taková zrůdnost se opravdu mohla zrodit jen v mozku hovadizovaném islámem nebo multikulturalismem, normálního člověka by něco takového nemohlo napadnout, případně by to ihned zahnal do podvědomí, jako něco totálně odporného. Dovolil bych si tento nápad srovnat s nápadem postavit uprostřed Osvětimského koncentráku "hnědý dům" (= v podstatě "nacistická mešita") nebo rovnou mausoleum A. Hitlera. Předpokládám, že autor takového návrhu by v případě té Osvětimi dostal rovnou přes držku, zatímco v případě té zrůdnosti s mešitou to dalo opravdu hodně práce, aby se tomu zabránilo.
Teroristický útok v Beslanu, jehož desáté výročí jsme si první den školního roku připomenuli, vygeneroval u chlapců (nejstarší z těch, kteří útok přežili, nyní jdou do nejvyšší třídy) sen "jít do Čečenska a vybít tam všechny vrahy a teroristy".
Velmi podobné reakce vyvolávají i další násilné aktivity a zejména zuřivá podpora levičáckých kruhů a jimi vlastněnými státními institucemi vyvolaly i zoufalou breivikiádu, která nakonec, spolu s reakcí na řádění muslimů přinesla v řadě zemí sílící podporu stran s více či méně antiislamistickou (= antiislámskou, protože v praxi se to oddělit nedá) agendou.
V "Breivikově" Norsku se stala strana, z níž vyšel, vítězem voleb. V Británii posiluje BNP, byť většinový systém jí nedává možnost voličskou podporu realizovat, o to drsnější může nastat zlom, až se stane vítězem ve volebním systému řídícím se heslem "vítěz bere vše". Obavy z muslimských imigrantů a současné nečinnosti vládních "demokratických" stran v GB jsou i jedním z faktorů, který posiluje hlasy pro nezávislost Skotska. Ve Francii posiluje Le Penová. V Itálii posilují strany, jako Liga severu, které se podařilo levičákům dočasně upozadit. Tato země je významnou destinací kulturně nekompatibilních islámských migrantů ze severu Afriky a jejich obtížnost související s touto jejich dominující vlastností vyčerpala trpělivost tamních obyvatel.
Antiislamizační agenda byla jedním z faktorů proražení 5% bariéry euroskeptickou stranou Alternativy pro Německo (AfD) v Sasku a existuje pravděpodobnost (protože to byly první volby v sérii německých zemských voleb), že prorazí i v dalších zemích, zejména v bývalé NDR.
Chalífát a další teroristické aktivity muslimů nám názorně předvádí, že v islámu dochází k totálnímu vymytí mozku, jakého dosahují např. speciální armádní jednotky drogami, takže výsledkem je totálně dehumanizovaná bytost, bližší spíše nějakým bojovým a genocidním robotům z SF románů než lidským bytostem, a tak s nimi, bohužel, budeme muset i zacházet (prostě je jakýmkoli technicky dosažitelným způsobem "pokazit" nebo "vypnout"). Názornou ukázkou je, konec konců i "sám veliký" Sáňka, který, ač studovaný geolog, prohlásil Mohamedovy názory na geologické procesy za "velice správné a odpovídající nejnovějším vědeckým poznatkům" (patrně ovšem nějaké silně "alternativní" geologie). Bezděky podal důkaz toho, jak islám dokáže totálně zmanipulovat a odtrhnout od kontaktu s realitou i absolventa hodnotného vysokoškolského studia.
Mešity musíme jednoduše považovat za zbrojovky našich nepřátel (a to i ty, které leží na našem území). A jako za WW2, kdy byly zbrojovky jedním z primárních cílů bombardování (a také městské čtvrtě, v nichž bydleli kvalifikovaní dělníci), se budeme muset postavit i k nim a jejich personálu.

Jak islám "odrovnat"?

Třemi otázkami:
  1. Jsou v islámských zemích rovnoprávní muži a ženy?
  2. Jsou v islámských zemích rovnoprávní muslimové a nemuslimové?
  3. Lze v islámských zemích libovolně změnit náboženství (= včetně odchodu od islámu k něčemu jinému)?
Pokud by odpověď na jedinou z těchto otázek byla "ne", je to důkaz, že je správné bránit šíření islámu u nás pro jeho nekompatibilitu s hodnotami naší civilizace. Nepůjde-li to jinak, tak i se zbraní v ruce. Nicméně i boj proti používání symbolů této zločinné ideologie, maskované jako náboženství, má smysl.
A při zhodnocení poměrů v naprosté většině islámských států, a to i takových, které se snažily nebo snaží předstírat civilizovanost, je nutno přiznat negativní odpověď na všechny tři uvedené otázky.
(dokončení příště)

Žádné komentáře:

Okomentovat