středa 18. listopadu 2015

Jak je to s těmi koncentráky?

Fašistoidní sebranka nyní ječí na presidenta Zemana, že stál na pódiu a zpíval hymnu s "fašistou, který chce koncentráky, plyn a dělání masokostní moučky".

Pochopitelně, je to do značné míry překroucený nesmysl.
Svého času jsem na jedné z internetových diskusí zachytil zajímavou a, bohužel, velice realistickou hlášku:
"Není pochyb o tom, zda zde budou či nebudou koncentráky. Je už dávno rozhodnuto o tom, že budou. Nyní se hraje pouze o to, zda v nich budeme my, nebo muslimové."
Ano, Merkelová a spol. (i když tento výrok je z časů před "uprchlickou krizí") dávno navodili situaci, která nemá mírové řešení, respektive pravděpodobnost něčeho podobného je velmi nízká a s každým "uprchlíkem" tato pravděpodobnost dále klesá.
Je škaredé to takto formulovat, ale Konvičkova slova o koncentácích atd. jsou, možná trochu prostořekou, ale velice realistickou reakcí na situaci, kterou on nenavodil, jen se ji snaží uřídit uvnitř demokratických mantinelů. Pokud zůstaneme u těch "koncentráků", tak po Pearl Harboru zavřeli v USA všechny (nebo téměř všechny) japonoameričany za ostnatý drát a vyjma pár politických extrémistů se nad tím nikdo nepohoršoval a nepohoršuje. Bylo to velice realistické řešení, které IMHO mnoha z nich zachránilo život. Velmi podobně bychom si měli počínat i s těmi muslimy, protože řada z nich je nějak napojena na islámský stát a naprostá většina z nich jsou jeho sympatizanty. IMHO by ani nemuselo jít o nějaké "tábory". Patrně by stačilo oplotit (na způsob pásma Gaza) vybrané "no go zóny" (z jedné bruselské vyrazili do Paříže i páteční atentátníci) a postupně do nich přemístit všechny muslimy vyjma jasně zdůvodnitelných výjimek.
V současné situaci se navíc musíme připravovat na válku. Jednak v ní už fakticky jsme (alespoň na úrovni nesymetrické války o malé intenzitě), jednak zjevná připravenost na ni je jeden z faktorů, které mohou pravděpodobnost vyústění současné situace do regulérního válečného stavu snížit. Pořád platí ono známé "chceš-li mír, připravuj válku". Jakýkoli pacifismus a smířlivost jsou signálem, že jsme snadnou obětí prvního přivandrovalce, kterému se zachce nám cokoli vzít a nás samé přitom tak trochu zlikvidovat. Tak tomu bylo, konec konců, i v souvislosti s Hitlerem, kdy jakýkoli ústupek "usmiřovatelů" vedl k posílení Hitlerovy vnitropolitické pozice a současně ke stupňování jeho požadavků.
I další Konvičkův požadavek (omezení občanských práv muslimům a jejich sympatizantům) je plně v souladu s tím, co se dělo za konfliktu s fašismem: V Británii zavedli opatření která nakonec paralyzovala britské sympatizanty nacistů (a bylo jich srovnatelně se současnými sympatizanty muslimů u nás). Po válce byla řadě nacistů a pronacistických sympatizantů (za chování, které nebylo ohodnoceno vězením, případně poté, co si odseděli trest) suspendována občanská práva, a bylo to naprosto správné a nedělo se to jen u nás, ale prakticky všude tam, kde zažili nacistickou okupaci.
Z tohoto důvodu právě "fašoun" Konvička se svým projektem militarizace společnosti,  přípravy na "horký" konflikt a paralýzy nepřátelské páté kolony dělá pro mírové vyústění současné sociální krize daleko víc, než kterýkoli pravdo - lásko - sluníčkový blábolil.
Navíc: hlavní "čeští nacionalisté" jsou polojaponec Okamura a polořek Konvička. Na to, aby hlasatelům této idiocie došla nesmyslnost nálepkování těchto politiků za "české nacionalisty", nemají (alespoň někteří z nich) dostatečnou mentální kapacitu a sdíleči této téze - většinou sekrety či exkrety různých humanitních pseudostudií - na to nemají zcela jistě a prakticky ve sto procentech případů.
Situace je tedy jasná: musíme jasně a čitelně předvést vůli se bránit a zasáhnout původce islámského terorismu, tedy samotné muslimy a jejich sympatizanty, bez ohledu na lživé bláboly o "odsuzování terorismu".
V souvislosti s těmi "našimi" muslimy je třeba si vzpomenout, jak masová byla jejich účast na demonstraci proti zcela normálnímu a plně odůvodněnému policejnímu zásahu v "mešitě" (v reálu vlastně ilegální modlitebně). Tento zásah byl v naprostém souladu s právem tohoto státu i právem, uznávaným civilizovanými společnostmi obecně. Pokud tedy muslimové proti němu masově protestovali, a navíc se neozval z jejich řad prakticky nikdo, kdo by tento zásah schvaloval, či alepoň konstatoval jeho zákonnost (neřku-li odsoudil zločin, jehož vyšetřování tento zásah zapříčinilo), pak tím pouze demonstrovali jejich naprostou nekompatibilitu s evropskou civilizovanou společností (včetně konvertitů). Předvedli tím názorně, že si stojí za zaváděním "šaríje" a dalšími zrůdnostmi, které proponuje chalifát, přestože se od něj (ovšem, pouze ryze verbálně) distancují.

Jinými slovy, president Zeman na Albertově stál na tribuně s politikem, který dělá pro mír a klid v této zemi (snad s výjimkou zmíněného Okamury) patrně nejvíce a zcela jistě víc, než kdokoli z vládních stran. Opravdu není jeho vinou, že mezi politiky, prohlašovanými pražskou kavárnou za "demokraty", se nenajde nikdo, kdo by usiloval o záchranu tohoto státu před islamisty.

3 komentáře:

  1. Zajímavé! Polo-Řek a polo-Japonec mají v sobě víc vlastenectví, než mnozí "celo-Češi".

    Koncentráky už tu přece jsou. Jenom je nazýváme přijímací, pobytová a integrační azylová střediska a ne tábory. Musí tu být - tak nařizují české zákony. Uřvaní Quislingové se mohou pokusit ty zákony změnit. Do té doby platí "Dodržuj zákony ...und Maul halten!"
    Myslím, že kdyby "koncentráky" navštívil někdo, kdo přežil ty německé, tak by je tak hloupě nesrovnával.

    Můj táta třeba.

    Taky bych připomněl plošnou internaci Japonců za II. světové. To bylo ve "vzorovém státě" těch našich ochránců lidských (muslimských?) práv, v USA.

    OdpovědětVymazat
  2. Něco takového jsem, asi na nějakém blogu Respektu, napsal já :-)

    OdpovědětVymazat