sobota 14. listopadu 2015

Kauza pařížských atentátů

Muslimové nám znovu a velice názorně předvedli podstatu ideologie, kterou zastávají a hlásají. Na tom nezmění nic skřeky islámských aktivistů, ani snaha jejich pohůnků, sluníčkářů. Ti všichni se nyní mohou zalknout blekotáním o tom, jak tyto zločiny nemají nic společného s islámem (a je škoda, že se jim ty lži nemohou vzpříčit v krku, a navždy je zadusit).
Troufnu si odhadnout, že do týdne tu budou jednak konspirační teorie o tom, že atentátníci byli vlastně agenti Mossadu (nebo alespoň Mossadem řízení), k čemuž jistě poslouží i to, že se je nepodařilo chytit živé, jednak budeme nuceni číst či poslouchat bláboly, jak je to vlastně přirozená reakce na to, jak strašlivě ubližujeme ubohým muslimům. Předpokládám také, že do toho týdne se (západo) evropští pollitikové otřepou, asi jako po atentátu na redakci Charlie Hebdo, a začnou se ohlížet po nožích či břitvách, aby si mohli uříznout uši, limitující nyní závažným způsobem hloubku zásunu jejich hlav do islámských konečníků. A že pouze pár "extrémistů" z východu EU bude přímo zločinně (a za sborového odsuzujícího jekotu trapných šašků, kterým ani tento atentát nebude stačit na pochopení podstaty islámu, i těch, kteří tuto podstatu dobře znají, když za ten islám kopou) provádět nějaká opatření, znepříjemňující teroristům život.
Velice rád bych se mýlil, ale taková byla reakce i na předchozí islámské aktivity a nevěřím tomu, že by se politikové západních zemí EU dokázali změnit. Tipuji, že se spíš naopak atentátu budou snažit využít k tomu, aby nemuseli v "neklidné době" pořádat volby, které by je se stále rostoucí pravděpodobností poslaly "na střídačku" a na jejich místa posadili ty, kteří jsou ochotni a schopni Evropu jako takovou bránit.

Co bychom měli dělat?

  1. Rozhodně nevěřit blábolům o "mírumilovnosti islámu". Teroristé jsou muslimové a jejich akce je přesně v intencích i v souladu s učením islámu. "Odsuzování" atentátů islámskými skupinami i jednotlivci je asi na stejné úrovni, jako když Goebbels až do samého hořkého konce prohlašoval vyhlazovací tábory za podvod a manipulaci Spojenců, čemuž část Němců věří dodnes. Bláboly o to, jak islám terorismus a útoky na pokojné obyvatelstvo odsuzuje, jsou opravdu jen bláboly a nic jiného.
  2. Vztah k atentátům je jednoznačným "prubířským kamenem". Kdo popírá jejich příčinnou souvislost s islámem, ten se sám a dobrovolně řadí do tlupy usvědčených lhářů, jimž nelze věřit prakticky nic z toho, co hlásají, není-li to potvrzeno nezávislým a skutečně důvěryhodným zdrojem.
  3. Je nutné zachovat velkou opatrnost vůči stranám a hnutím, které ještě před pár měsíci lámaly kopí za islám a muslimy a teď se mohou zkusit svézt na vlně nevraživosti vůči islámu vyvolané atentáty. Proti islamizaci naší společnosti jsou důvěryhodní pouze členové Bloku proti islámu a, je to ošklivé ale je to tak, DSSS. Všechny ostatní politické síly je nutno brát jako konjunkturalisty a současně jako síly nedůvěryhodné a nespolehlivé.
  4. Bude nutné všemi možnými (i nemožnými) prostředky omezit vliv muslimů v naší společnosti. Samozřejmostí by mělo být, že muslimské náboženské obce nedostanou registraci druhého stupně, na niž tlačí, aby mohly, podobně jako v západních zemích EU, vychovávat ve věznicích i školách islámské teroristy. Dokážu si představit přerušení - ukončení víz pro zahraniční studenty z islámských zemí (jedním z pramenů proislámských postojů akademických funkcionářů je značný benefit, který některé vysoké školy mají z jejich studia). Dokážu si představit i vyhoštění dalších muslimů - neobčanů. Nevidím důvod, proč by s tím, co zbude, nemělo být naloženo tak, jak to udělali v USA po napadení Pearl Harbouru s japonoameričany, kteří byli plošně internováni do konce války. Osobně to považuji za velmi rozumné opatření, které zachránilo mnohým z nich život, a to nejen v souvislosti s "lynčovacími" náladami v americké společnosti, ale i s tím, že byli krutě a nekompromisně odstaveni z míst, kam na ně mohla dosáhnout japonská tajná služba (např. prostřednictvím vyděračského tlaku na jejich v Japonsku žijící příbuzné).

Osobně si dovedu představit, že pro muslimy, žijící v bývalých zemích východního bloku, je tento atentát událostí katastrofického charakteru, protože na rozdíl od daleko více zislamizovaných zemí na západ od bývalé "železné opony", vyvolal místo strachu a snahy "podvolit se" vlnu zjevné nenávisti a vůli po odvetě, včetně volání po opatřeních, která by jednou pro vždy něčemu podobnému zamezila.

4 komentáře:

  1. Tak tak... Kdyz reknu, ze se v podstate vlastne nic nestalo, neni to zlehcovani obeti, ale odhad dalsiho vyvoje. Aktualni politici jsou nam uplne k h*. Oni jsou nepouzitelni ci spise skodlivi v normalnich situacich a kdyz prijde krize, tak tim spis.

    Soudruzka Merklova v podstate rekla ze je ji lito, co se stalo, ale ze se nedame a budeme pokracovat s importem jako by se nechumelilo. Soudruh Hollande vyhlasil vyjimecny stav a evidentne neni pripraveny ho prejmenovat na "normalni stav". Ale bude muset.

    OdpovědětVymazat
  2. Politická (hyper)korektnost je ideologie, která zakazuje lidem myslet a nutí je opakovat prázdné floskule. Je to ta známá "porucha spojení mezi ušima a očima". Byla rozšířená za socialismu a dnes se nám opět vrací - ostatně jako kryptokomunismus sám.

    OdpovědětVymazat
  3. Prorok se obrací v hrobě, kam je jeho učení dovedlo. :)

    OdpovědětVymazat